Sitemap
- Sales
- Boost sessie
- Big Box
- Weleveld Golf
- Ons team
- Salesfeed
- Referenties
- Saskia Dors: Meer omzet door goede leadopvolging.
- Over Suzet Lubberding
- Over Saskia Dors
- Over Saskia Braxhoven-Deursen
- Diensten
- Salesprocesinrichting & Salesteamactivatie
- Online Boost Sessie telefonische acquisitie
- Masterclasses
- Blog
- Contact
- Privacystatement
- Disclaimer
Categorieën
Berichten
- Checklist voor een goed ingericht salesproces (Leadopvolging)
- Samen sta je sterker (Leadopvolging)
- Decembermaand = contactmaand (Leadopvolging)
- Valkuilen bij telefonische acquisitie (Leadopvolging)
- Effectiever werken leidt tot meer klanten (Leadopvolging)
- Van lead naar klant. Hoe doe je dat? (Leadopvolging)
- CRM-systeem als goudmijn voor ieder salesteam (Leadopvolging)
- Acquisitietips voor thuiswerkers (Leadopvolging)
- Zonder doelstellingen ben je stuurloos (Interim)
- Zelfvertrouwen is belangrijk in het salesproces (Leadopvolging)
- Volg jij je gestuurde offerte altijd op? (Leadopvolging)
- Zo maak je telefonische acquisitie leuker (Leadopvolging)
- Blijf in de lead (Leadopvolging)
- Bellen is effectiever dan mailen (Leadopvolging)
- Meer omzet door een goed ingericht salesproces (Leadopvolging)
- Niet bellen = niet weten (Leadopvolging)
- Leadopvolging begint met een goed ingericht proces (Leadopvolging)
- Doelen realiseren vanuit een geoliede sales- & marketingmachine (Interim)
- Succesvolle leadopvolging? Pak de telefoon! (Leadopvolging)
- Succesvolle acquisitie? Creëer de juiste mindset! (Leadopvolging)
- Excuses gaan ten koste van je omzet (Leadopvolging)
- Goede leadopvolging vereist focus en consistentie (Leadopvolging)
- Goede leadopvolging = samen een doel bereiken (Leadopvolging)
- Doe geen aannames, denk niet voor een ander (Leadopvolging)
- “Saskia maakt je bewust van wat je doet en hoe je leadopvolging kunt verbeteren!” (Trainingen)
- Leadopvolging stopt niet na 5 contactmomenten (Leadopvolging)
- Creëer de juiste mindset in elke fase van acquisitie (Leadopvolging)
- Laat (potentiële) klanten niet zweven (Leadopvolging)
- Luisteren is de basis voor goede leadopvolging (Leadopvolging)
- Leadopvolging bij bestaande klanten? Niet vergeten! (Leadopvolging)