Blog

Effectiever werken leidt tot meer klanten

Effectiever werken leidt tot meer klanten

Heb je soms het gevoel dat je niet effectief werkt? Dat je geleefd wordt door je e-mail en inkomende telefoontjes? En je daardoor minder resultaat boekt dan je zou willen? Dan is het tijd om je werkwijze te veranderen. Dat je zelf het heft in handen neemt. Een goed...

Van lead naar klant. Hoe doe je dat?

Van lead naar klant. Hoe doe je dat?

Veel bedrijven investeren in marketing om leads te genereren. Een investering die voor salesmedewerkers heel waardevol is. Want hoe meer goede data je in je organisatie hebt, des te groter de kans op omzet is. Wanneer je echter niks doet met de data die marketing...

CRM-systeem als goudmijn voor ieder salesteam

CRM-systeem als goudmijn voor ieder salesteam

Nu thuiswerken de norm is, loop je niet even naar je collega om de status van een (potentiële) klant te vragen. Des te belangrijker is het om je CRM-systeem op orde te hebben. Welke leads kunnen er nog gebeld worden? Hoeveel offertes staan uit? Lig je op koers qua...

Acquisitietips voor thuiswerkers

Acquisitietips voor thuiswerkers

Merk jij ook dat nu je thuis werkt, je motivatie soms ver te zoeken is? En dat dat niet ten goede komt aan je verkoopcijfers? Wil je een product of dienst verkopen, dan is positieve energie erg belangrijk. Het gevoel dat de adrenaline door je lichaam stroomt. Nu je...

Zonder doelstellingen ben je stuurloos

Zonder doelstellingen ben je stuurloos

Werk jij volgens een duidelijke strategie en met specifieke doelstellingen voor jouw salesteam? Heb jij de KPI’s goed geformuleerd zodat je tussentijds kunt checken of targets behaald gaan worden? In de praktijk zie ik dat veel salesmedewerkers omzet mislopen doordat...

Zelfvertrouwen is belangrijk in het salesproces

Zelfvertrouwen is belangrijk in het salesproces

Hoe zit het met jouw zelfvertrouwen? Weet jij precies wat je moet doen in iedere fase van het salesproces? En hoe jij het vertrouwen van een potentiële klant kunt winnen? Als het goed is, krijg je als accountmanager energie van salesgesprekken. Maar in de praktijk...