Acquisitie trainingen

Neem contact op

Acquisitie trainingen

Neem contact op

Acquisitie
trainingen

Aanvragen
e-book

“Toon interesse, wees jezelf en blijf in de lead.”

Aanvragen
e-book

“Toon interesse, wees jezelf en blijf in de lead.”

Wat doen wij?

Leren acquireren

Veel accountmanagers zijn goed in het onderhouden van klantrelaties, maar voelen een drempel bij koude acquisitie. Daardoor lopen zij omzet mis. Voor zowel koude als warme acquisitie geldt dat iedereen het kan leren. Als je maar over de juiste kennis en vaardigheden beschikt. Wij geven bedrijven, salesteams en individuele salesmedewerkers essentiële acquisitie tips. Dit doen we door acquisitietrainingen die erop gericht zijn iedereen die betrokken is bij het salesproces in zijn/haar kracht te zetten. Tijdens deze lessen staan structuur en focus tijdens het salesproces centraal. We coachen op basis van praktijkvoorbeelden en stemmen de acquisitie trainingen helemaal af op de behoefte van de klant.

  • Overdragen kennis m.b.t. acquisitie
  • Aanleren vaardigheden bij telefonische acquisitie
  • Aanbrengen structuur in acquisitieproces
  • Acquisitie coaching o.b.v. praktijkvoorbeelden
  • Leveren maatwerk o.b.v. klantbehoefte

Hoe werken wij?

Klantgericht en persoonlijk

Goede leadopvolging vraagt om klantgericht werken en een persoonlijke benadering. Tijdens de salestrainingen oefenen we met het toepassen van gespreks- en luistertechnieken om te achterhalen waar de (potentiële) klant behoefte aan heeft en wat er speelt in de markt. Ook geven we inzicht in hoe je de juiste mindset kunt creëren tijdens iedere fase van acquisitie. Een waardevolle klantrelatie begint met oprechte interesse. Die tonen wij ook in jou. Wie ben jij en wat zijn jouw kwaliteiten? Vanuit dit startpunt leren wij je te acquireren vanuit authenticiteit. Op deze manier zul je ervaren dat (telefonische) acquisitie steeds leuker, makkelijker en succesvoller wordt.

  • Coachen vanuit de klantbehoefte
  • Inzicht geven in gespreks- en luistertechnieken
  • Werken aan het vinden van de juiste mindset
  • Verkopen vanuit authenticiteit
  • Leuker maken van telefonische acquisitie

Wat is onze meerwaarde?

Praktijkgerichte trainingen

Onze trainers hebben veel sales ervaring en doorzien snel wat ontbreekt of beter kan in het salesproces. Ze geven waardevolle tips en concrete handvatten om dingen anders te doen. Door de pragmatische aanpak van de acquisitie trainingen, kunnen de deelnemers hun verworven vaardigheden direct in praktijk brengen. Structuur in het acquisitieproces en een klantgerichte aanpak zorgen ervoor dat een salesteam meer gedaan krijgt in minder tijd. Door een combinatie van trainingssessies en feedbacksessies wordt bovendien de continuïteit van succesvolle leadopvolging gewaarborgd.  

  • Ervaren sales trainers
  • Pragmatische aanpak
  • Sturen op effectief acquireren
  • Initiëren feedbacksessies
  • Waarborgen succesvolle leadopvolging

    TRAININGEN

    Slimmer en succesvoller
    leads opvolgen

    Train je Sales Mindset 
    (online coaching)

    Meer plezier in telefonische acquistie

    Resultaatgerichte aansturing salesteam

    E-learning: Van koude lead naar warme klant

    REFERENTIES

    foto annemarie de leeuw

    Stadhuys053

    “Ik heb geleerd mijn mindset te veranderen zodat ik met meer zelfvertrouwen acquisitie kan doen”

    Annemarie de Leeuw is eigenaresse van één van de mooiste vergader- en trainingslocaties in Enschede: Stadhuys053. In dit prachtige oude pand, met hoge plafonds en karakteristieke… Lees meer

    BLOGS

    Valkuilen bij telefonische acquisitie

    Valkuilen bij telefonische acquisitie

    Het geeft veel voldoening wanneer je een nieuwe klant voor je wint. Maar de weg om dit te bereiken is niet altijd makkelijk. Ik zoom graag met je in op de valkuilen bij telefonische acquisitie. Praat niet te veel Wanneer je zelf veel praat, ben je aan het einde van...

    Lees meer
    Zelfvertrouwen is belangrijk in het salesproces

    Zelfvertrouwen is belangrijk in het salesproces

    Hoe zit het met jouw zelfvertrouwen? Weet jij precies wat je moet doen in iedere fase van het salesproces? En hoe jij het vertrouwen van een potentiële klant kunt winnen? Als het goed is, krijg je als accountmanager energie van salesgesprekken. Maar in de praktijk...

    Lees meer
    Volg jij je gestuurde offerte altijd op?

    Volg jij je gestuurde offerte altijd op?

    Ervaar je soms een drempel bij het nabellen van je offertes? Voelt het voor jou soms dat je zeurt? En volg je daarom niet altijd je gestuurde offerte op? Dan is het wellicht goed om het volgende te lezen. Ik denk dat je dat gevoel dan snel van tafel veegt. Het...

    Lees meer